Rehabilitacja

Fizjoterapeuci w The Pain Clinic zajmują się rehabilitacją ortopedyczną, pocovidową, stomatologiczną i pooperacyjną. Ściśle współpracują z lekarzami, takimi jak ortopedzi, reumatolodzy, stomatolodzy czy ortodonci. Wszystko po to, aby każdy pacjent otrzymał taką opiekę, na jaką zasługuje – czyli na najwyższym możliwym poziomie.

Członkowie naszego zespołu stale podnoszą swoje kwalifikacje i rozwijają swoje umiejętności. Dzięki temu nasza oferta jest dopasowana do potrzeb pacjentów i pomaga w radzeniu sobie z aktualnymi problemami w społeczeństwie.

Oferta rehabilitacji w warszawie

Rehabilitacja ortopedyczna

Fizjoterapeuci należący do zespołu naszej kliniki leczenia bólu, pracują z pacjentami dorosłymi, którzy cierpią z powodu zespołów przeciążeniowych, zmian zwyrodnieniowych, a także z pacjentami po urazach i zabiegach. Rehabilitacja ortopedyczna w naszej klinice wybierana jest przez sportowców z problemami przewlekłych kontuzji, a także osoby z dolegliwościami ze strony kręgosłupa, kończyn górnych i dolnych oraz stawów.

Rehabilitacja ortopedyczna proponowana przez naszą klinikę zawsze dopasowywana jest indywidualnie do potrzeb pacjenta. Na początku specjaliści z naszego zespołu przeprowadzają fachowy i dokładny wywiad, a następnie przygotowują plan działania.

Rehabilitacja pocovidowa

W czasach pandemii COVID-19 rehabilitacja organizmu po walce z wirusem stała się bardzo istotna. Rehabilitacja pocovidowa jest przydatna zarówno w przypadku osób, które przeszły zakażenie wirusem w sposób delikatny, jak i tych, którzy mieli poważne problemy zdrowotne z tego powodu. Jeśli interesuje Cię profesjonalna rehabilitacja pocovidowa w Warszawie, to zapraszamy do naszej kliniki. Ta usługa jest świadczona przez wyspecjalizowanych fizjoterapetów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat COVID-19 i problemów zdrowotnych, jakie występują u pacjentów po tej chorobie.

Rehabilitacja stawu skroniowo-żuchwowego(SSŻ)

Rehabilitacja stawów skroniowo-żuchwowych jest częścią kompleksowej rehabilitacji w ofercie naszej kliniki. Fizjoterapeuci z naszego zespołu przeprowadzają terapię SSŻ, która skupia się na rehabilitacji narządu żucia. Jego sprawność wpływa znacząco nie tylko na ludzką mowę, ale także na wygląd twarzy oraz komfort życia. Problemy ze stawami w tych okolicach twarzy mogą skutkować uciążliwym bólem głowy i karku, zaciskaniem szczęki, nocnym zgrzytaniem zębami czy szumami w uszach.

W naszej klinice w Warszawie rehabilitacja SSŻ prowadzona jest przez specjalistów z doświadczeniem, którzy przez wiele lat współpracowali ze stomatologami i ortodontami.  Dzięki temu mają oni odpowiednią wiedzę i umiejętności z zakresu terapii SSŻ, czyli leczeniu dysfunkcji stawów skroniowo-żuchwowych, które mogą być przyczyną wielu uciążliwych dolegliwości.

Igłoterapia

Igłoterapia to zabieg, który nazywany jest także suchym igłowaniem. Stosowany jest głównie u pacjentów z przeciążeniowym oraz ostrym bólem spowodowanym problemami mięśniowo-powięziowymi.

Suche igłowanie to metoda leczenia bólu, która koncentruje się na miejscach wzmożonego napięcia włókien mięśniowych, czyli na tak zwanych punktach spustowych. Ma ona na celu wzbudzenie odpowiedzi układu nerwowego w postaci zmiany stanu biochemicznego punktu oraz skurczu mięśniowego, który powoduje “rozluźnienie” tkanki.

Igłowanie wykorzystuje się do sprowokowania przebudowy tkanki przeciążonej na zdrową. Wykonywane jest zarówno na mięśniach jak i więzadłach. Powoduje, że tkanki stają się lepiej ukrwione, a organizm stymulowany jest do tworzenia nowych naczyń włosowatych. Podczas igłoterapii uwalniane są też w organizmie substancje (peptydy opioidowe), które dają, oczekiwany dla pacjenta, efekt przeciwbólowy.

Suche igłowanie w The Pain Clinic przeprowadzane jest przez specjalistów z doświadczeniem. Posiadają oni wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz umiejętności, które pomogły w procesie leczenia bólu u niejednego pacjenta. Dzięki temu ten mini-inwazyjny zabieg przynosi ulgę i wolność od bólu.