mgr fizjoterapii Kamil Pasoń

Kamil Pasoń na co dzień zajmuje się rehabilitacją ortopedyczną osób dorosłych po zabiegach operacyjnych i urazach. Swoim pacjentom oferuje również leczenie bólu przeciążeniowego oraz suche igłowanie. Swoje doświadczenie poszerza nie tylko podczas pracy w gabinetach rehabilitacyjnych. Przez lata współpracował z Kadrą Polski Szermierzy. Jeździł z zawodnikami na rozmaite zgrupwania oraz zawody zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Aktualnie pod swoja opieką ma drużynę U19 Legii Warszawa. Pacjentom naszej kliniki leczenia bólu w Warszawie oferuje usługi wykorzystując całą swoją wiedzę i doświadczenie oraz fachowe umiejętności w zakresie leczenia bólu i rehabilitacji ortopedycznej.

Kamil ukończył studia na Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie. Aby leczyć ból pacjentów i zapewniać im opiekę rehabilitacyjną na najwyższym poziomie, stale podnosi swoje kompetencje i poszerza posiadaną wiedzę. Bierze udział w licznych konferencjach, wykładach oraz warsztatach praktycznych, które mają na celu poprawić jego umiejętności i pozwolić na poznanie nowych metod

Ukończone kursy i warsztaty:

• Terapia manualna wg. FRSc by Radosław Składowski
  • Terapia manualna i igłoterapia w ujęciu klinicznym by Fizjopassion
  • GRAL – Terapia Manualna wg. Dr. Aleksandra Bieleckiego D.O.
  • Ostry dysk w modelu Postural Fulcrum by Rafał Krasicki
  • Terapia Manualna UEX –Kaltenborn-Evjenth Concept
  • Terapia Manualna UWS –Kaltenborn-Evjenth Concept
  • Trigger Points Therapy – Terapia mięśniowo– powięziowych punktów spustowych